söndag 20 oktober 2013

Loppisfynd!

Nu ska jag sticka en riktigt mysig höstkofta! Har fyndat en massa ullgarn för hela 3 kronor/nystan på NBC i Gottne. Det tycker jag är ett helt OK fynd! =) 

Men gladast var nog den lilla tös som shoppat loss ordentligt utan mammas vetskap. Jag handlade ganska mycket just den här gången, och hade uppenbarligen inte full koll på vad som hamnade i korgen under tiden... Jag ställde bara fram korgen, vaktade så att den lilla fröken inte skulle springa ut på gatan medan de slog in varorna i kassan, betalade och tog emot min kasse med fynd. När vi kom hem blev jag lite överraskad när jag packade upp och hittade både det ena och det andra i påsen. 
-Det där är mina grejor, mamma! konstaterade hon glatt när jag med fundersam blick radade upp prylarna på bänken. -Jag behöver dom! Så nöjd som jag var med mitt garnfynd så förstår jag att hon var nöjd med sitt prylfynd också. 
Min lilla kluriga sötlök! =) 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar