lördag 19 oktober 2013

Bara 1 vecka kvar...

Bara 1 vecka kvar nu, tills min andra bok finns ute i butikerna! Så himla skoj och spännande på alla sätt och vis! Precis som förra gången är det Stefan Tell som tagit bilderna, och den här gången har hans familj fått agera fotomodeller. Smidigt för en fotograf att ha de bästa modellerna på så nära håll! Jag var lite fundersam över hur i hela världen han skulle få till alla bilder, men mycket glatt överraskad när jag fick se dem. Har spenderat sommaren smått skräckslagen och mycket nervös över hur den här boken skulle bli, men nu när jag har fått den i min hand måste jag säga att jag är väldigt väldigt glad, och faktiskt lite stolt! =) 
Lite smygtittar på boken, och lite om Stefans fotografering finns att läsa på hans blogg. 
Bebis som modell på lekfilt vid fotografering till bok om virkade mormorsrutor. Fotograf Stefan Tell
Foto: Stefan Tell
Mormorsrutor, virkad ryggsäck på barn utomhus vid vattnet, fotografering till bok. Fotograf Stefan Tell
Foto: Stefan Tell

Så stolt att äntligen få hålla första exemplaret i min hand! Bara 1 vecka kvar nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar