lördag 19 oktober 2013

Nytt kök...eller inte!?

Jag inser att min dröm om ett nytt kök ligger lååååångt borta från att förverkligas. Det kostar pengar och tar en massa tid att renovera ett kök, så är det bara, hur gärna jag än vill att det ska vara gratis och göra sig själv. Då får man helt enkelt pyssla på bäst man kan, och göra en liten light-variant. En liten ansiktslyftning helt enkelt. Lådor och luckor börjar bli så slitna att det är pinsamt, och inte minst svårt att hålla snyggt och rent. Jag åkte helt enkelt till ByggMax och införskaffade en burk med färg. Pensel och roller kom snälle far med. Handtag beställde jag från IKEA. För under 500-lappen har jag i alla fall kommit igång med min mini-renovering av köket. Sakta men säkert ska minsann detta bli snyggt, eller vad tror ni?

Så här ser mitt kök ut innan jag sätter igång. Bjuder på en liten tjur-fia på första bilden. =)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar