lördag 19 oktober 2013

En dag på stan


Har inte varit till stan på... evigheter!
Häromdagen fick jag i alla fall möjligheten att ta en riktig shoppingtur med min favoritshoppingkompis: -Mamma!

Hela dagen spenderade vi bland reaskyltar, julklappsbytande föräldrar och köpsugna ungdomar med presentkort på H&M.
Några utav fynden jag gjorde, eller tänkte göra innan mamma gjorde det åt mig, var dessa:
Kolla in den här lila skönheten som jag ska ha mina beskrivningar i!

Precis lagom stor för ett gäng beskrivningar till pågående projekt. Från Gina Tricot.


Jag har inte tänkt förvara någon kobra eller huggsnok i den här ...

...men håll med om att den är perfekt till virkningen! Från Åhléns.
Tack bästaste mamma för en jättefin dag, med bilen full av fynd och magen full av hallonbakelse!
Se nu till att ta med er en mamma eller annan shoppingkunnig person och gör en dag på stan. Det är en bra start på det nya året, jag lovar! 
Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar