söndag 20 oktober 2013

Stickpodden!

Till alla er som liksom mig älskar garn, stickning, virkning eller bara har en timme över i veckan ni behöver förgylla lite, så måste jag få tipsa om Stickpodden!


Elin och Karin ägnar en stund varje vecka åt att snacka garn, stickning, virkning, handarbetsböcker och lite annat. De tipsar om bloggar, mönster och andra roliga garnigheter med en humor och värme som gör det svårt att inte se fram emot nästa avsnitt. Jag är i alla fall helt såld! Stickpodden är som en liten karamell som man vet ligger där och väntar, men som man samtidigt vill spara lite till. "Jag spar den till hundpromenaden ikväll!", eller "Jag väntar tills jag ska sortera den stora kassen med udda-sockar!"

Nej, nu ska jag inte orda mer om detta, jag har ett olyssnat avsnitt att ägna mig åt!

Så ta nu och sätt dig ner, häll upp en kopp kaffe, plocka fram stickningen och lyssna på stickpodden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar