lördag 19 oktober 2013

Dagens bok har sagt sitt!

Det är inte utan att pulsen stiger en aning, och obehaget och nervositeten kryper uppför ryggen när man stöter på en recension av någonting man gjort. Såg i alla fall en rubrik häromdagen som hintade om att någon  tyckt till om min bok "Virkade Kakor". Det är klart att jag begriper att folk kommer att tycka både bu och bä om boken, men det är lite läskigt när man lagt ner så mycket tid och energi på något man verkligen vill att folk ska tycka om. Jag tycker ju att det är så vansinnigt roligt, och vill ju gärna att hela världen ska inse hur mycket man går miste om när man inte virkar!

Den här gången tycker jag i alla fall att boken klarade sig riktigt bra. Glad och nöjd är jag, och taggad att fortsätta göra nya beskrivningar och mönster.
-Mera pyssel åt folket!!! säger jag bara.

Här hittar du recensionen i Dagens Bok!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar