söndag 20 oktober 2013

Här hittar ni nu gamla "Galenipyssel"!

Eftersom jag haft lite tekniska problem med min blogg GALENIPYSSEL, har jag nu valt att föra över alla inlägg hit, till en helt ny blogg. Det är samma gamla jag som skriver, och de gamla inläggen ska finnas här. Eftersom du läser detta så har du antingen hittat hit som alldeles ny läsare, eller som en av mina gamla galenipysselläsare. Kul att du hittat hit i alla fall, och jag hoppas nu kunna lämna allt supportmailande och klipp-och-klistrande bakom mig och fortsätta blogga om pyssel istället! Helt klar än den ännu inte utseendemässigt, men det kommer...
Hoppas du hänger med!
Kram Jennie!


Kod<a href="http://www.bloglovin.com/blog/11313269/?claim=jd8wm6w37ts">Följ min blogg med Bloglovin</a>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar