söndag 20 oktober 2013

Slutsemestrat

Jaha, så var ännu en sommarsemester till ända... Suck och trist och sorgligt, men ändå ganska skönt. Det är ju helt underbart att få vara lediga och umgås och ha det gott en hel sommar, men det är trots allt ganska skönt när saker blir som vanligt igen. Vardag med någorlunda vettiga mat- och sovrutiner är ju ganska bra. Att jag dessutom ska få börja ett helt nytt jobb, så nära att jag kan gå till jobbet gör ju inte saken sämre! =) Jag tillhör en liten skara människor som tycker att hösten är ganska mysig med kristallklar luft, vackra färger och lite mystid i soffan med ett tänt ljus, en stor kopp starkt kaffe och en stickning!

Som ni märkt har jag varit väääldigt frånvarande från bloggen i sommar, med endast ett fåtal inlägg. Jag har tagit semester helt enkelt, och det har jag behövt. Förhoppningsvis ska jag nu vara tillbaka på riktigt, då jag hunnit påbörja en halv miljon projekt under sommaren som kanske blir färdiga nu i höst.

Med tanke på att mitt nya jobb innefattar en del tid som fritidsfröken, kan det hända att jag behöver hitta på en del pyssligheter för de små framöver. Håll utkik så kanske det kommer lite tips/länkar och idéer framöver.

Såklart måste det ju även till lite tävlingar och andra kuligheter i höst, så jag hoppas att ni hittar tillbaka till mitt lilla krypin och vill fortsätta sticka, virka och pyssla med mig!
Kram, kram så hörs vi snart!

Våffel- och stickpaus i underbara Henriksfjäll/Kittelfjäll! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar